Yöpuu Yhtiön uutiskirjeen tilaajana saat aina ensimmäisten joukossa tiedon ajankohtaisista tapahtumista, uutuuksista ja tarjouksista. Emme koskaan lähetä turhaa roskapostia, vaan aina asiakkaidemme iloksi ja hyödyksi suunniteltuja uutisia ja kiinnostavia sisältöjä kaikista toimipisteistämme: Versosta, Bistro Kirkkopuistosta ja Yöpuu-Pöllöwaarista. Liity siis postituslistallemme alla olevalla lomakkeella. Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt tietojesi käsittelyn tietosuojaselosteemme mukaisesti. Voit perua uutiskirjeen tilauksen milloin tahansa.

TIEDOTE YÖPUU YHTIÖN ASIAKKAILLE KORONAPASSIN KÄYTTÖÖNOTOSTA

Hyvä asiakkaamme,

olemme jälleen suruksemme joutuneet todistamaan koronatilanteen huononemista ja Keski-Suomen siirtymistä leviämisvaiheeseen. Valtioneuvoston päätöksellä ravintolarajoitukset astuvat voimaan perjantain 3.12. ja lauantain 4.12. välisenä yönä kello 00:00.

Niin vieraidemme, kuin henkilökuntamme hyvinvointi on meille sydämen asia – haluamme jokaisen tuntevan olonsa turvalliseksi astuessaan ovistamme sisään.

Näin ollen otamme koronapassin käyttöön kaikissa Yöpuu Yhtiön toimipisteissä: Versossa, Yöpuu-Pöllöwaarissa sekä Bistro Kirkkopuistossa lauantaista 4.12. alkaen toistaiseksi. Koronapassi on EU:n koronatodistus ja saatavilla omakannasta.

Varauduthan koronapassin tarkastukseen jo ulko-ovella ravintolaan saapuessasi. Ruuhkan välttämiseksi suosittelemme lataamaan koronapassin puhelimeen jo etukäteen. Varauduthan myös tarvittaessa esittämään henkilöllisyytesi.

Ravintola-kohtaiset koronapassitarkastusajat:

RAVINTOLA PÖLLÖWAARI
Maanantaista lauantaihin klo 14:00 alkaen
Poikkeuksena la 4.12. klo 13:00 alkaen

VERSO BAARI & KEITTIÖ
Maanantai-torstai 17:00 alkaen
Perjantai-sunnuntai 14:00 alkaen

BISTRO KIRKKOPUISTO
Keskiviikko-perjantai 16:00 alkaen
Lauantai klo 15:00 alkaen
Vain kahvilan ollessa auki sunnuntaina, maanantaina ja tiistaina, passi ei ole käytössä ja näin ollen anniskelu loppuu kello 17:00 ja kahvila sulkeutuu normaalisti kello 18:00.

Pidätämme oikeuden aikataulumuutoksiin.

Lisätietoja saat sähköpostilla tai puhelimitse kyseessä olevasta ravintolasta. Kiitos ymmärryksestänne.

Viimeksi muokattu: 3.12.2021 klo 08:30.

Verson Riesling & Co-viikoilla herkutellaan saksalaisilla viineillä ja keväisillä mauilla 7.5. - 10.6.2024

JAZZIA & SAMPPANJAA VERSOSSA PE 19.4.2024

Versossa nautit huikean kattauksen samppanjoita laseittan yhdessä jazzin sulosävelien kanssa. Tällä kertaa teemana ovat blanc de blancs-samppanjat.

VERSON VAPPUBRUNSSI KE 1.5.2024

Verson perinteinen vappubrunssi varattavissa nyt!

VERSON ÄITIENPÄIVÄBRUNSSI SUNNUNTAINA 12.5.2024

Hemmottele äitiä keväisellä herkkubrunssilla!

Verson Visa pe 10.5.2024

Suuren suosion saavuttanut Verson Visa järjestetään taas tuttuun tapaan Magnus Malin vetämänä!

YÖPUU YHTIÖ OY:LLE UUSI TOIMITUSJOHTAJA